Doa Pembersih Jiwa

"Yaa Allah, bersihkanlah hatiku dengan air es dan embun, serta sucikanlah hatiku dari segala kesalahan sebagaimana engkau menyucikan pakaian putih dari kotoran. Dan jauhkanlah antara diriku dengan keresahan2ku sebagaimana Engkau menjauhkan antara timur dan barat." (HR. Bukhari)

followers

Sunday, October 30, 2011

menangis sebab xleh makan beger !

aku nak beger ! aku nak beger !
xtaw knp aku nak sgt mkn beger mlm ni ! waktu ni !
tibetibe aku menangis sampai lebam sbb bila aku mitak kawankawan aku yang dah kat kedai tolong belikan, dorang sume xnak belikan aku beger ! 
aku tak taw aku sedih , kecil hati , marah ke knp. tapi aku nak beger jugak !
aku baru habis makan mee sup tapi aku nak beger jugak.
aku menangis kol farhan ruzali sbb aku xdapat beger n org xbelikan aku beger. 
die tengking marah aku tapi aku nak beger jugak.
aku tgk megi, aku tenung megi. tapi aku nak beger jugak.
aku rase aku ta nak tolong sape2 lepas ni sbb dorang xtolong blikan aku beger malam ni tapi aku tetap nak beger jugak !
aku malas bersiap ke kedai beger, aku menangis sorangsorang tapi aku nak beger jugak !
aku pegang perut nak tido. mata aku basah tapi aku nak beger jugak !
waaaa =( .. AKU NAK BEGER  !



Photobucket




6 comments:

Shahira Ess said...

Hahhahah sengal lah.
esok boleh makan beger lah

khairani ismail said...

xnak esok. nak malam ni jugak =(

Shahira Ess said...

Aloh sadis nyaaaa.T_____T

Kedai beger dah tutup lah

khairani ismail said...

bia laa. tp rase nak beger tu xpenah tutup =.='' !




nak beger jugak !

Shahira Ess said...

Hihih. dah2 tido2

khairani ismail said...

oke. tp nak beger jugak. huh

Post a Comment