Doa Pembersih Jiwa

"Yaa Allah, bersihkanlah hatiku dengan air es dan embun, serta sucikanlah hatiku dari segala kesalahan sebagaimana engkau menyucikan pakaian putih dari kotoran. Dan jauhkanlah antara diriku dengan keresahan2ku sebagaimana Engkau menjauhkan antara timur dan barat." (HR. Bukhari)

followers

Friday, October 9, 2015

ibu

assalamualaikum. hai

hari ini anak aku dah 6bulan 15 hari. so selama itulah aku dah menjadi ibu.................  lepas satu satu jadi dalam hidup buat aku terubat sikit rindu pada mak yg kdang2 tak tertanggung juga, menangis bagai nak rak jugak masih berdoa tak henti henti. saat aku tulis ni kan (taip entri pakai phone) anak aku ada sebelah baru bangun tidur tenung aku. sesekali aku curi pandang dia, senyum. dia balas balik senyum. bahagianya jadi ibu ni

aku belum kerja. tapi dah banyak interview pergi dulu tak lepas sebab pregnant sekarang tak lepas sebab ada anak kot. tapi aku masih percaya, rezeki akan ada. dimana mana seiring adanya usaha :)

nanti nantilah nak jugak cerita panjang semua pengalaman banyak ni nak tulis sekarang belum ada idea ok. assalamualaikum


No comments:

Post a Comment