Doa Pembersih Jiwa

"Yaa Allah, bersihkanlah hatiku dengan air es dan embun, serta sucikanlah hatiku dari segala kesalahan sebagaimana engkau menyucikan pakaian putih dari kotoran. Dan jauhkanlah antara diriku dengan keresahan2ku sebagaimana Engkau menjauhkan antara timur dan barat." (HR. Bukhari)

followers

Tuesday, February 21, 2012

result

Alhamdulillah dah dapat result untuk semester satu. semua lulus yipeeee. aku bersyukur. aku sendiri xsgka aku dapat tu :) pagi tadi tetiba rasa bersalah. sbb aku tahu ayahmak mesti mengharapkan dekan dari aku haish :'( aku msg ayah .
''ayah, result sem 1 dah kuar. sem ni xdapat dekan pon :( tp Alhamdulillah semua lulus :) InsyaAllah sem depan usaha lagi :) terimakasih ayah untuk semua :) ''
haaaa, sebalun terimakasih kepada lecturer .kawan kawan seperjuangan*feeling ade orang baca blog kau* terimkasih semua :)
aku janji aku akan belajar bersungguh sungguh buat yang terbaik di semester depan.
kejap lagi nak keluar pergi hospital kuala terengganu.ikot ayahmak lawat kawan mak aku sakit .next week dah nak naik shah alam. semangat dan azam baru wehaaaa aku tahu aku kuat dan aku boleh !

i love you 

No comments:

Post a Comment