Doa Pembersih Jiwa

"Yaa Allah, bersihkanlah hatiku dengan air es dan embun, serta sucikanlah hatiku dari segala kesalahan sebagaimana engkau menyucikan pakaian putih dari kotoran. Dan jauhkanlah antara diriku dengan keresahan2ku sebagaimana Engkau menjauhkan antara timur dan barat." (HR. Bukhari)

followers

Monday, December 8, 2014

singgah

lama sungguh tak bersandar , riba laptop dan menaip. posisi macam ni je aku rasa idea banyak sikit nak tulis kalau tak, tulis sikit padam tulis sikit padam sudahnya tido.

everything went well, i gonna be a mother soon. tiba-tiba straight to the point. apapun, Alhamdulillah syukur. nak cerita pasal alahan memang panjang berjela kisahnya so i make it short mengandung bukanlah sesuatu yang mudah semudah ejaan m-e-n-g-a-n-d-u-n-g , jadi berterimakasih lah pada ibu masing-masing, bersyukurlah masih punya mereka :)

konvokesyen pun dah akhirnya, dah diiktiraf aku seorang pemegang ijazah sarjana muda dari Universiti Teknologi Mara dalam bidang bahasa dan linguistik. jadi sekarang sedang bertungkus lumus mencari peluang pekerjaan mudah mudahan rezeki aku untuk meringankan beban suami dan membela diri sendiri tercapai suatu hari nanti.  (dulu tak pernah terfikir pun akan grad dengan title 'puan' hahahaha) nanti angan-angan aku masa konvo ni aku nak taip dalam satu entri lain kalau ada masa. 

Alhamdulillah wasyukurillah. nak cerita soal susah payah nak sampai ke tahap macam ni pun rasa macam takda mood sebab sekarang lebih suka pandang kedepan. cewahhh. ibu-ibu sangat pemikiran hihi harapan aku cuma semoga aku selamat melahirkan dan selamat dapat kerja dan menjadi isteri dan ibu yang baik untuk suami dan anak nanti InsyaAllah, doakan


No comments:

Post a Comment