Doa Pembersih Jiwa

"Yaa Allah, bersihkanlah hatiku dengan air es dan embun, serta sucikanlah hatiku dari segala kesalahan sebagaimana engkau menyucikan pakaian putih dari kotoran. Dan jauhkanlah antara diriku dengan keresahan2ku sebagaimana Engkau menjauhkan antara timur dan barat." (HR. Bukhari)

followers

Wednesday, February 19, 2014

semoga bahagia

Assalamualaikum!

rasa bersyukur dan rasa nak berterimakasih pada Allah sekuat hati! ya, ada hikmah, ya ada kebaikan aku dah nampak segala galanya. semoga Allah ampunkan aku sang pendosa yang sering melakukan dosa. semoga aku tak lupa semua yang terjadi semoga segalanya buat aku jadi insan yang lebih segar bugar menghadapi masa hadapan.
ya, entri ini adalah untuk mendoakan kebahagiaan seseorang (you know who you are) yang pernah membuat aku menangis terduduk tak mahu hidup :'( tapi Maha Kuasa Allah yang memberi rasa sakit itu menjadi penawar. walau tak seberapa tapi sekurang kurangnya ada yang menjadi penawarnya yang sangat manis. tak apa sekurang kurangnya rasa sakit itu  terlalu banyak mengajar. TERIMAKASIH kerana terlalu menjadi buta dan TERIMAKASIH kerana memberi peluang diri ini melayari dan merasai sebenar benar bahagia, semoga awak juga berbahagia. selamanya sampai syurga :)

semoga apa yang aku rancang berjalan dengan mudahnya. semoga apa yang berlaku ada hikmah yang begitu besar. Mulianya Allah yang mengatur segala urusan dengan cantik. Terima kasih, Allah!

No comments:

Post a Comment